• 0
Din Indkøbskurv 0
Eventuel levering til et af vores dækcenter partner for montering af dæk, kan vælges ved checkout!
  • Subtotal
    0 DKK
  • Forsendelse
    0 DKK

    Fri fragt ved 2 stk. eller flere. Motorcykel dæk undtaget, altid fri fragt* (*Til ikke brofaste Ø'er som Bornholm, Samsø med videre, kommer der yderligere et Ø-tillæg på)

  • Moms heraf
    0 DKK
  • Total
    0 DKK

Returret

Ifølge gældende lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, men når du handler hos Dæk Drop In har vi udvidet denne ret til, at du kan fortryde købet inden for 30 dage regnet fra den dato du modtager varen eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Dette er dog på betingelse af, at varen er i originalstand (dvs. uden fysiske skader, tydelige tegn på brug osv.) samt i originalemballage.

Du fortryder ved at give os klar besked om, at du fortryder. Du kan sende en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder, til info@daekdropin.dk, eller kontakte os pr. telefon: 93 75 53 05. 

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder. Forbrugeren afholder de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet 

Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis du har fortrudt købet af en vare, kan Dæk Drop In arrangere returneringen af ​​produkterne. Omkostningerne i forbindelse med returforsendelsen skal du selv afholde. Vi tager 315 kr. pr. dæk. Afhentning kan tage 2 til 10 dage før en af vores logistikpartner opsamler dækkene. Du kan benytte dig af retur-/fortrydelsesretten, hvis varerne i samme stand og mængde som ved modtagelse. Vi kan dog tilbageholde beløbet, indtil vi har modtaget varerne retur.

Ved at returnere varerne for egen regning, skal kunden kontakte Dæk Drop In for at få den returadresse, hvor produkterne skal sendes tilbage til. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Bemærk ved denne mulighed tager vi 10% af det totalle beløb dog er minimumbeløbet 85 kr pr. dæk i håndterings gebyr. Bemærk at du skal sende varen til vores lager i et andet land, hvis du vil bruge dig af denne mulighed. Dette er hermed udtrykkeligt en aftale ved købet. Du er hermed stadig ansvarlig for retur omkostninger til vores lager i et andet land. 

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du bedes altid kontakte os, inden du sender varer retur, så du kan få information om hvordan hele retur forløbet foregår. 

Send ikke dæk til vores kontor i Albertslund. Der kan vi ikke modtage dæk. Ved klager over allerede monterede dæk bedes du henvende dig til monteringsværkstedet.

Reklamationsret
Vi er kede af at høre, at du har oplevet en fejl på en af vores vare. Dit køb omfattes af købeloven. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler.
Reklamationsretten dækker produktionsfejl, og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet.

Skulle en vare have en defekt, kan du selvfølgelig anmode om erstatning inden for garantiperioden. Vores varer har en garantiperiode på 24 måneder fra og med leveringsdatoen. Har du en reklamation på et af vores produkter, skal du sende en mail til info@daekdropin.dk

Du skal oplyse følgende for at vi kan behandle din reklamation: 

Produktnavn
Produktstørrelse (ex. 225/65 R16.) samt antal
Dit ordrenr
Årsag til klagen
Dit navn og adresse
Dit telefonnr. og mailadresse
Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.

Som bilag for reklamationen, skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed. Fejlen skal være fuldt synlig på mindst et af billederne.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig.

Dæk Drop In forbeholder sig retten til at teste varer, som påstås at være defekte. Vi sender derefter varen til producenten til en vurdering. Tag i betragtning, at det vil tage ca. 8 uger, indtil vi har fået feedback fra producenten.

Hvis en reklamationsret der bliver vurderet som uberettet på baggrund af en teknisk test af produktet, vil kunden blive pålagt et undersøgelsesgebyr pr. dæk der undersøges. Prisen bliver udregnet på baggrund af prisen for en teknisk test af produktet. Produktet vil ikke blive sendt til test uden kundens fulde accept. Omkostningerne i forbindelse med returforsendelsen skal du også selv afholde hvis din reklamation bliver vurderet som uberettet. Vi tager i undersøgelsesgebyr 200 kr pr. dæk samt 250 kr pr dæk for returforsendelse for afhentning af dækkene.

Jvf. vores handelsbetingelser, afsnit 5 og 6 for nærmere information.

Henvisning: Send ikke dæk til vores kontor i Albertslund. Der kan vi ikke modtage dæk. Ved klager over allerede monterede dæk bedes du henvende dig til monteringsværkstedet.

Vi og vores samarbejdspartner bruger teknologier, herunder cookies, til at gør daekdropin.dk mere brugbar og give dig en bedre oplevelse. Du kan læse mere om vores brug af cookies og andre teknologier, under vores persondatapolitik.