• Fri Fragt
  • Hurtig levering
  • 30 dages returret
  • Dansk Dækforhandler
  • 0
Din Indkøbskurv 0
Eventuel levering til et af vores dækcenter partner for montering af dæk, kan vælges ved checkout!
  • Subtotal
    0 DKK
  • Forsendelse
    0 DKK

    Fri fragt på alle ordre* (*Til ikke brofaste Ø'er som Bornholm, Samsø med videre, kommer der et Ø-tillæg på)

  • Moms heraf
    0 DKK
  • Total
    0 DKK

Returret
Hos Dæk Drop In har du som privat- og erhvervskunde en udvidet 30 dages retur-/fortrydelsesret på dæk. Fortrydelsesretten løber fra den dato du modtager varen.

Omkostningerne i forbindelse med returforsendelsen skal du selv afholde. Vi tager 11,45% af det totale beløb plus 131 kr per dæk for fragt og det bliver trukket fra det betalte beløb. F.eks. hvis du har købt 4 dæk som koster 6000 kr og du returnerer alle 4, tilbagebetaler vi dig 4789 kr (6000*0,8855-524). Minimumbeløb for retur omkostninger er dog 279.95 kr. pr. dæk.

Afhentning foretages af DPD, Postnord eller GLS, efter aftale med os. Afhentning kan tage 2 til 10 dage før en af vores logistikpartner opsamler dækkene.

Du kan benytte dig af retur-/fortrydelsesretten, hvis varerne i samme stand og mængde som ved modtagelse. Når vi har modtaget dine varer retur og det er blevet kontrolleret, at de lever op til betingelserne for retur-/fortrydelsesretten, vil din tilbagebetaling for varerne, blive refunderet til det kort du oprindeligt brugte til at betale med.

Du bedes altid kontakte os, inden du sender varer retur, så du kan få information om hvordan hele retur forløbet foregår.

Reklamationsret
Vi er kede af at høre, at du har oplevet en fejl på en af vores vare. Dit køb omfattes af købeloven. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler.
Reklamationsretten dækker produktionsfejl, og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet.

Skulle en vare have en defekt, kan du selvfølgelig anmode om erstatning inden for garantiperioden. Vores varer har en garantiperiode på 24 måneder fra og med leveringsdatoen. Har du en reklamation på et af vores produkter, skal du sende en mail til bestilling@daekdropin.dk

Du skal oplyse følgende for at vi kan behandle din reklamation: 

Produktnavn
Produktstørrelse (ex. 225/65 R16.) samt antal
Dit ordrenr
Årsag til klagen
Dit navn og adresse
Dit telefonnr. og mailadresse
Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.

Som bilag for reklamationen, skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed. Fejlen skal være fuldt synlig på mindst et af billederne.

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig.

Hver reklamation behandles individuelt, så derfor er det en god idé at ringe ind, så kan vi rådføre dig i reklamationsforløbet.

Vi sender derefter varen til producenten til en vurdering. Tag i betragtning, at det vil tage ca. 8 uger, indtil vi har fået feedback fra producenten.

Jvf. vores handelsbetingelser, afsnit 6 Reklamationsret for nærmere information.

Henvisning: Send ikke dæk til vores kontor i Albertslund. Der kan vi ikke modtage dæk. Ved klager over allerede monterede dæk bedes du henvende dig til monteringsværkstedet.

Vi og vores samarbejdspartner bruger teknologier, herunder cookies, til at gør daekdropin.dk mere brugbar og give dig en bedre oplevelse. Du kan læse mere om vores brug af cookies og andre teknologier, under vores persondatapolitik.